Urad direktorja

Urad direktorja občinske uprave opravlja številne naloge in ima obsežne pristojnosti. Organizira, usklajuje in nadzira delo zaposlenih ter notranjih enot občinske uprave, zagotavlja ustrezne pogoje za njihovo delo, vodi register nepremičnin in skrbi za njihovo gospodarjenje.

Izvaja pravne zadeve, opravlja strokovne, organizacijske in administrativno-tehnične naloge za mestni svet, nadzorni odbor in volilno komisijo ter računovodske, finančne in analitske naloge.

Imenik

Direktor uprave Mestne občine Nova Gorica

Aleš Markočič - Direktor 
T: 05 3350120
E: 
Soba: 9/I

Jana Zoratti Padovan - vodja pisarne
T: 05 3350121
E: 
Soba: 8/I

Služba za mestni svet in krajevne skupnosti opravlja strokovne, organizacijske in druge administrativno tehnične naloge za delovanje mestnega sveta, delovnih teles mestnega sveta, Nadzornega odbora Mestne občine Nova Gorica ter za krajevne skupnosti.

Miran Ljucovič - vodja Službe
T: 05 3350115
E:
Soba: 40/III

 

Melanija Kerševan
koordinatorka VII/2 za krajevne skupnosti

38/III

Petra Konrad
strokovna sodelavka VII/1

38/III

Katja Mozetič
računovodkinja VII/2-III

39/III

Marina Šuligoj Fišer
računovodkinja VII/2-III

39/III

 

Področja dela:

  • Organizacija in priprava sej mestnega sveta in njegovih delovnih teles;
  • Objava gradiv za seje mestnega sveta in sprejetih aktov na spletni strani Mestne občine Nova Gorica;
  • Strokovna in administrativna pomoč Nadzornemu odboru Mestne občine Nova Gorica;
  • Objava namer za sklenitev pogodb in pomoč pri pripravi le-teh krajevnim skupnostim, izdelava DIIP-ov in vodenje evidenc nepremičnin krajevnih skupnosti.

Pravna služba izvaja pravne naloge s področja dela Mestne občine Nova Gorica. Skrbi za pravno pravilnost aktov in pogodb, izvaja različne pravne naloge ter zastopa občino v postopkih pred sodišči in drugimi organi ter sodeluje pri alternativnem reševanju sporov.

Mojca Belingar Vodopivec - vodja Službe
T: 05 3350181
E:
Soba: 25/I

 

Šalini Goljevšček
podsekretarka za pravne zadeve

26/I

Nataša Gorkič Barle
podsekretarka za pravne zadeve

22/I

Suzana Rusjan
višja svetovalka za pravne zadeve

23/I

Nina Žunec
podsekretarka za pravne zadeve

26/I

Mateja Budin
višja svetovalka za pravne zadeve

27/I

Miloška Bratuž
podsekretarka za pravne zadeve

24/I

 

Področja dela:

  • Opravljamo pravne preglede pogodb, gradiv za mestni svet ter drugih aktov Mestne občine Nova Gorica;
  • Podajamo pravna mnenja v zadevah iz pristojnosti Mestne občine Nova Gorica;
  • Izvajamo pravno podporo občinski upravi in organom Mestne občine Nova Gorica ter vodimo upravne postopke na II. stopnji;
  • Vlagamo zemljiško knjižne predloge in skrbimo za zemljiško knjižno urejenost stanja nepremičnin v lasti Mestne občine Nova Gorica;
  • Zastopamo Mestno občino Nova Gorica v postopkih pred sodiščem in drugimi organi ter sodelujemo pri alternativnem reševanju sporov

Splošna služba zagotavlja ustrezne pogoje za delo zaposlenih v občinski upravi, kot so delovno-pravne zadeve, izobraževanje in usposabljanje zaposlenih ter informacijski sistem.

 

Franko Kacafura
podsekretar za splošne zadeve

20/I

Tadeja Marinič
strokovna sodelavka VII/2-II za splošne zadeve

28/ III

Saša Pervanja
kadrovnica VII/2

38/I

 

Področja dela

  • Opravlja splošno-tehnične naloge, ki zagotavljajo ustrezne pogoje za delo zaposlenih v občinski upravi.

Finančno računovodska služba opravlja finančne, plansko analitske  ter računovodske naloge za potrebe občinske uprave in zunanje organe ter druge aktivnosti, povezane z vsebino dela.

Mateja Mislej -  vodja Službe
T: 05 3350150
E:
Soba: 30/I

 

Tanja Buzuk
finančnica VII/2-II

29/I

Mateja Ipavec
finančnica VII/2-II

29/I

Suzana Kožman
višja svetovalka za področje računovodstva

28/I

Patricija Leban Šušmelj
računovodja VII/2-II

33/I

Dalida Simčič
knjigovodja VII/2

31/I

Valentina Šavli
knjigovodja VII/2

31/I

Barbara Ušaj
saldakontistka VII/1

33/I

Tanja Vogrič
saldakontistka VII/1

32/I

 

Področja dela:

  • Pripravlja in izvaja proračun MONG, zaključni račun proračuna in druge akte s področja financ
  • Sestavlja premoženjsko bilanco in vodi evidenco finančnega premoženja in evidenco premoženja občine v knjigi osnovnih sredstev
  • Vodi finančno poslovanje in računovodstvo
  • Spremlja in nadzira porabo sredstev pri proračunskih uporabnikih 
  • Opravlja naloge ravnanja s finančnim premoženjem MONG

Glavna pisarna opravlja naloge poslovanja z dokumentarnim gradivom, naloge vložišča ter naloge sprejemne in informacijske pisarne. Poleg tega ureja prevoze zaposlenih ter usklajuje nabavo pisarniškega materiala.

Jana Murovec - vodja pisarne
T: 05 3350129
E:
Soba: 12/P

 

Jan Drol
koordinator VII/1

24/III

Merita Kajdomqaj
poslovna sekretarka V-II

24/III

Tatjana Cukijati
administratorka V

24/III

Mihaela Tomažič Saksida
poslovni sekretar VI

12/ P

 

Področja dela:

  • Zagotavljanje ustreznih pogojev za delo notranjih enot občinske uprave

Razvojna pisarna deluje na področju načrtovanja in izvajanja strateškega razvoja MONG. Sodeluje pri oblikovanju strateških razvojnih dokumentov. Načrtuje, organizira in koordinira ter nadzira izvedbo razvojnih projektov, ki so sofinancirani iz nacionalnih sredstev, sredstev Evropske unije in drugih finančnih mehanizmov. Sodeluje z lokalnimi razvojnimi subjekti, nacionalnimi in mednarodnimi institucijami ter z nacionalnimi in mednarodnimi združenji.

Marko Mikulin - vodja pisarne
T: 05 33501185
E:
Soba: 11/I

 

Nataša Kolenc
strokovna sodelavka VII/2-II za razvojne projekte

12/I

Tea Podobnik
strokovna sodelavka VII/2-II za razvojne in druge projekte

20/I

Anuška Radikon
strokovna sodelavka VII/2-I za poslovno-finančno spremljanje projektov

14/I

Andreja Slejko Merkun
višja svetovalka za evropske in druge projekte

14/I

Aleksandra Torbica
podsekretarka za razvojne in druge projekte

13/I

Andreja Trojar Lapanja
podsekretarka za razvojne in druge projekte

12/I

Mateja Zoratti
koordinatorka VII/2

13/I

 

Področja dela:

  • Načrtovanje, koordinacija in izvajanje strateškega razvoja MONG
  • Priprava strateških razvojnih dokumentov
  • Načrtovanje, vodenje ter nadzor razvojnih projektov
  • Zagotavljanje virov financiranja za razvojne in druge projekte
  • Sodelovanje z lokalnimi razvojnimi subjekti
  • Sodelovanje z nacionalnimi in mednarodnimi institucijami ter združenji

Služba za investicije načrtuje in vodi proces projektiranja ter gradnje oziroma prenove objektov. Med ključne naloge sodi skrb za vodovodna in kanalizacijska omrežja, omrežje daljinskega ogrevanja, kolesarske poti in ceste, ekološke otoke, osnovne šole in vrtce, telovadnice, turistične objekte, in ostalo. S poudarkom na trajnostnih rešitvah, učinkoviti rabi energije in kakovosti gradnje, skrbi za razvoj infrastrukture. S svojim prizadevanjem strmi k izboljšanju življenjskih pogojev občanov.

Jernej Kogoj - vodja Službe
T: 05 3350119
E: 
Soba: 3/III

 

Darja Anzeljc
višja svetovalka za investicije

6/III

Ingrid Dornik Franzogna
strokovna sodelavka VII/2-II za pripravo in izvajanje projektov

3/III

Jure Ferjančič
strokovni sodelavec VII/2-II za investicije

3/III

Uroš Jakin
strokovni sodelavec VII/2-II za investicije

5/III

Darko Mutavčić
strokovni sodelavec VII/2-II za investicije

6/III

Katarina Prislan Kodelja
strokovna sodelavka VII/2-II za investicijske projekte

4/III

Zoran Ušaj
strokovni sodelavec VII/2-I za investicije

5/III

Jurij Murovec
strokovni sodelavec VII/2-II za pripravo in izvajanje projektov

4/III

 

Področja dela:

  • Vodenje in spremljanje investicijskih projektov in objektov
  • Načrtovanje novih investicij
  • Obveščanje in podajanje informacij o investicijah v teku
  • Urejanje javne infrastrukture in poslovnih con
  • Vodenje postopkov pridobivanja ustrezne dokumentacije do predaje objekta v uporabo

Služba za premoženjske zadeve je odgovorna za upravljanje stvarnega premoženja občine, kar vključuje naloge, kot so upravljanje, nakupi, prodaje, ustanavljanje stvarnih pravic, najem in uporaba. Skrbi za vodenje evidenc in urejanje statusa nepremičnin ter javnega dobrega. Poleg tega pripravlja predpise in druga gradiva, ki sodijo v njeno delovno področje, ter izvaja različne aktivnosti, povezane z vsebino njenega dela.

Tjaša Harej Pavlica - vodja Službe
T: 05 3350307
E:
Soba: 27/III

 

Mateja Merljak
višja svetovalka za premoženjske zadeve

25/III

Tajda Pregelj
svetovalka za premoženjske zadeve

28/III

Matjaž Rosič
višji svetovalec za premoženjske zadeve

26/III

Mija Vules
višja svetovalka za premoženjske zadeve

26/III

 

Področja dela:

  • Načrtovanje, koordinacija in izvajanje strateškega razvoja MONG
  • Priprava strateških razvojnih dokumentov
  • Načrtovanje, vodenje ter nadzor razvojnih projektov
  • Zagotavljanje virov financiranja za razvojne in druge projekte
  • Sodelovanje z lokalnimi razvojnimi subjekti
  • Sodelovanje z nacionalnimi in mednarodnimi institucijami ter združenji

Služba za javna naročila izvaja postopke javnega naročanja izvedena skladno z zakonom o javnem naročanju (ZJN-3), vodi evidenčne postopke ter opravlja druge naloge v skladu z zakonom o javnem naročanju.

Tanja Žgur - vodja Službe
T: 05 3350175
E:
Soba: 37/I

 

Nina Birsa
strokovna sodelavka VII/2-II za javna naročila

37/I

Martina Ipavec
strokovna sodelavka VI za javna naročila

37/I

 

Področja dela:

  • Izvaja postopke javnega naročanja skladno z zakonom o javnem naročanju za vse organe mestne uprave
  • Nudi svetovanje na področju javnih naročil in izvaja nadzor nad postopki, ki jih izvajajo drugi organi mestne uprave

Področja dela:

  • Nudi strokovno pomoč krajevnim skupnostim
  • Organizira pisarniško poslovanje
  • Skrbi za izvrševanje proračuna in nadzor nad porabo sredstev
  • Koordinira delo z državnimi organi in drugimi ustanovami
  • Načrtuje dolgoročni razvoj občine ter njene ključne projekte
Najdenih 0 rezultatov

Projekti

Postopki in obrazci