Vsebine
Kontakt
Sprejemna pisarna za zadovoljstvo občanov se nahaja v pritličju desno v sobi št. 12.
T: 05 33 50 161, 05 33 50 147, 05 33 50 129
E: mestna.obcina@nova-gorica.si
Sprejemna pisarna za zadovoljstvo občanov strankam nudi splošne informacije o poslovanju občinske uprave ter informacije in usmeritve v zvezi z oddajo in reševanjem vlog s področja pristojnosti občinske uprave, pomaga pri izpolnitvi raznih obrazcev in sestavi vlog.
Sprejemna pisarna omogoča tudi kartično ali gotovinsko plačilo upravne takse.
Delovni čas
Ponedeljek
8.00–12.00 in 13.00–15.30
Torek
8.00–12.00 in 13.00–15.30
Sreda
8.00–12.00 in 13.00–17.00
Četrtek
8.00–12.00 in 13.00–15.30
Petek
8.00–12.00 in 13.00–14.00
Pohvale in pripombe
V Sprejemni pisarni za zadovoljstvo občanov se nahaja knjiga pripomb in pohval. Svoje pripombe lahko posredujete tudi Upravni inšpekciji na naslov:
Upravna inšpekcija
MINISTRSTVO ZA JAVNO UPRAVO
INŠPEKTORAT ZA JAVNI SEKTOR
Tržaška cesta 21
1000 Ljubljana
T: 01 478 83 30
E: gp.mju@gov.si
Uradne ure državnega svetnika